Friday 20 July 2012

راهنمای تهیه ی رمان «شکار» در ایران

از آنجایی که رمان «شکار» خارج از ایران به چاپ رسیده و امکان پخش نسخه­ ی چاپ­ شده­ ی آن در کشور وجود ندارد، بر آن شدم تا خود را از مخاطبان اصلی این اثر محروم نسازم. بدین منظور نسخه­ ی تنظیم­ شده برای چاپِ حاضر فراهم شده است. دوستان ساکن ایران می­ توانند بعد از دانلود آن را بدون هیچ تنظیمی در ورقه­ های4A چاپ نموده و مطالعه کنند. هزینه­ ی دانلود این فایل به صورت ریالی 5000 تومان و به صورت ارزی 5 دلار آمریکاست. نشر، اقتباس، ترجمه و بهره­ برداری از این اثر به هر شکل تنها با اجازه مکتوب از مولف اثر مجاز خواهد بود. لازم به ذکر است که دانلود این کتاب برای افراد ساکن در ایران که در عمل استطاعت مالی برای پرداخت هزینه­ ی آن را ندارند بلامانع است./

با احترام
امین انصاری



شماره ی کارت پارسیان برای واریز به کارت: 6221.0610.3703.6706
آدرس ایمیل برای واریز از طریق PayPal: amin.ansari.m@gmail.com

بعد از کلیک بر روی لینک زیر، به صفحه ی دیگری خواهید رفت که در آن از طریق منوی فایل می توانید گزینه ی دانلود را بیابید

 


2 comments:

  1. ممنون که به یاد ما هستید و این کتاب رو دردسترس ما قرار می دید، دیشب که برنامه رو می دیدم همه ش منتظر بودم ببینم که ما در ایران چطور می تونیم این کتاب رو داشته باشیم از اونجایی که الان سر کار هستم و عابربانک در دسترسم نیست با اجازه تون کتاب رو دانلود می کنم و بعداز ظهر حتما وجه مورد نظر رو به حساب پارسیان شما انتقال می دم ... بازهم ممنون

    ReplyDelete
  2. با سلام، من امروز کتابتون رو دانلود کردم و البته مبلغ مورد نظر رو هم به همون شماره کارت واریز کردم. از این طریق خواستم تشکر کنم و امیدوارم که این قبیل کارها ادامه پیدا کنه.
    موفق باشید

    ReplyDelete